Tiedotteet‎ > ‎

Sääntömääräinen vuosikokous ke 18.9.2019

lähettänyt Anne Alppi 27.8.2019 klo 5.41
Hei kaikki!

Syyskokous ke 18.9.2019 klo 18!

Syyslukukausi on pyörähtänyt taas käyntiin ja on sääntömääräisen syyskokouksen aika! Uudet ykköset ovat asettuneet taloksi ja saaneet kummioppilaat😍 sekä kutoset suunnittelevat leirikoulua jne., joten pikku hiljaa arki on palannut Kartanonrantaan.

Kartanonrannan Koulun Vanhempainyhdistys on mukana koulun arjessa, toimii vanhempien äänitorvena koulun ja kunnan suuntaan, osallistuu yhteisölliseen oppilashuoltoryhmään, toimii yhteistyössä oppilaskunnan ja  koulun kanssa, järjestää erilaisia tapahtumia, hankkii oppilaiden toiveesta välineitä välitunneille jne.

Tarvitsemme mukaan uusia innokkaita huoltajia! Tarve on akuutti, jotta voimme turvata toiminnan jatkumisen. Yhdistys tarvitsee johtokuntaansa aktiivisten talkoolaisten lisäksi väh. 5 henkilöä ollakseen toimikelpoinen ja päätösvaltainen. Mukaantulo takaa lähemmän näkökulman koulun asioihin ja arkeen, pääset mukaan  iloa tuottavaan toimintaan! Tarvitsemme Sinua! Jos sinulla on kysyttävää toiminnastamme, laita viestiä vanhemmat.kartanonranta@gmail.com

Kartanonrannan Koulun Vanhempainyhdistys ry:n sääntömääräinen vuosikokous  pidetään ke 18.9.2019 klo 18 koululla. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat, esitellään mm. toimintakertomus- ja suunnitelma, tiliasiat sekä valitaan uusi johtokunta erovuoroisten tilalle.
Lämpimästi tervetuloa mukaan! Kahvitarjoilu🍮